ŠARENA PITA

ŠARENA PITA
ŠARENA PITA


Za testo:


200 ml mleka

20 g kvasca

5 kašika ulja

350 g brašna
1 kašičica šećera
1/2 kašičice soli

Za fil:
3 jajeta
200 ml pavlake (podeliti na 3 dela)
200 g šunkarice
200 g sitnog sira (podeliti na 3 dela)
150 g blitve

Priprema:


Zamesiti testo pa ga ostaviti 15 minuta da odmori. Zatim testo podeliti na dva dela, veći i manji.
 I - deo fila: Blitvu obariti i sitno je iseckati posoliti je i dodati jedno jaje, trećinu sira i trećinu pavlake.
II - deo fila: Izrendati šunkaricu dodati jedno jaje jedan deo sira i jedan deo pavlake.
III - deo fila: sastaviti trećinu sira, pavlake i jedno jaje.

Veći deo testa razviti veličine pleha i da prekriva stranice pleha.

 Na testo staviti prvi deo fila od blitve sira, pavlake i jajeta.

 Zatim staviti drugi deo fila od sira, šunkarice jaja i pavlake.

 I na kraju dodati treći deo fila od sira, pavlake i jajeta.
 Zatim testo koje pada preko ivice pleha iseći a testo koje je ostalo do ivice pleha presaviti preko fila. (oko 2 cm testa). Preostalo testo razviti i iseći na trake. Trake poredjati po filu.

 Ostaviti pitu 15 minuta da odstoji zatim je premazati žumancetom i posuti ili susamom ili origanom. Peći na 180 C oko 35 minuta.


Ispečenu pitu malo ohladiti pa seći na kocke.
ŠARENA PITA
ŠARENA PITA





ŠARENA PITA

Comments

  1. Tvoj sam blog sasvim slučajno otkrila,i već sam ga dodala na moj blog, da mogu redovno da te pratim....Peciva i testa obožavam i ova tvoja pita me je oduševila. Topli pozdrav iz daleke Kanade.

    ReplyDelete
  2. Hvala Vam Zorice na predivnom komentaru...drago mi je da pratite moj blog bice tu jos veoma lepih recepata.Veliki pozdrav za Vas od mene ....!!!!

    ReplyDelete
  3. Svi recepti perfektni i slikom dočarani!
    Pozdrav Ankica

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

POSNA TROBOJNA OBLANDA

Dijanine kiflice

POSNA OBLANDA SA KEKSOM