Gastro – blog igrica – Izazov prihvaćen!



Moja draga prijateljica sa fejsbuk stranice
http://www.serpica.net/

Моја фотографија


poslala mi je izazov -

da učestvujem u ovoj veoma zanimljivoj igrici.
Hvala joj na tome <3  ;)




1.Kada si napisala  svoj prvi recept i sta je to bilo?Moze i slika.

Moj prvi recept koji sam napisala i objavila bila je"Torta sa pavlakom i piškotama".Kada sam objavljivala ovaj recept nisam imala dobar aparat pa nisam ni bila zadovoljna slikom.Ali je zato torta bila fantastičnog ukusa....





2.Kako si naucila da uredjujes svoj blog,da li ti neko u tome pomaze i kakav je bio tvoj pocetak u svetu blogera?

Ja još uvek uredjujem blog jer sam ga skoro i otvorila,a u njegovom otvaranju nije mi niko pomogao pa bih ovim putem zamolila "tebe "a i neke druge blogera da mi pomognu..."HELP"

3.Da li te prijatelji i porodica podrzavaju u ovome sto radis?

Naravno da me podržavaju pa oni su mi glavni degustatori-kad je nešto dobro ja to i objavim a kad nije ne objavljujem..

4.Tvoje omiljeno jelo je?



Nemam moje omiljeno jelo volim SVE ali bih izdvojila šampitu luda sam za njom i veoma je često spremam...




5.Sta bi u zivotu zelela da uradis sto jos nisi,koje mesto bi zelela da posetis i sa kim?

Volela bih da sa mojim dragim otputujem negde gde bi me drugi služili gde ne bih morala da spremam pa makar i na "nedelju dana".
A Venecija je mesto pod broj 1.;)

6.Kada bi iznenada dobila neku sumu novca o kojoj nisi nikad ni mastala sta bi prvo uradila?A sta drugo?  :)

Uhhh teško pitanje.Šta bih prvo uradila ....počastila sebe DOBRIM šopingom a zatim opremila svoju kuhinju onako kako je zamišljam...
i naravno obradovala svoje ukućane nekim dobrim poklonom :)

7.Kuhinja iz tvojih snova?

Kuhinja mojih snova bi baš ovako izgledala...kuvanje u njoj bi bio pravo uživanje..ne bih ni izlazila iz nje :)



8.Da li bi ti pricinilo zadovoljstvo da ti neko desetak dana kuva,a da ti nista o tome ne moras ni da razmisljas?

DDDDaaa ja o tome mogu samo da maštam...

9.Da li vise pripremas hranu striktno po receptima,ili uglavnom menjas kako se tebi dopada?

Uvek menjam nikad ne idem po receptu jer mi se nešto manje sviđa pa dodam ja po svome i uvek bude super.A veruj mi da obožavam sama da sastavljam recepte...i to bude vrh!!!!

10.Ko kod vas u kuci najvise zabusava sto se tice hrane?

Obično je moj stariji sin veliki zabušant što se hrane tiče pa baš zbog njega i pravim razne izmene u hrani i bude zadovoljan.


Ovo bi bilo sve o mene nadam se da si zadovoljna odgovorima...A sada bih ja pozvala da učestvuju u izazovu igrice moje drage prijateljice:


Ljiljanu Vukosavić- Bajka od brašna i čokolade 

Marinu Ignjatović- Hrana Ljubavi 

Moja pitanja Za moje drage prijateljice su?


1.Koji je za Vas najveći uspeh u životu?

2.Šta biste to promenili u Vašem životu kada biste mogli?


3.Najdraže jelo koje spremate Vašim ukućnima?

4.S kim biste otišli na pusto ostrvo?

5.Kada ste se najviše iznervirali?

6.Vaš najveći ponos?

7.Dali imate hobi i koji je to?

8.Najveći kritičar u vašoj porodici?

9.Da li volite da eksperimentišete u Vašoj kuhinji?

10.Omiljeni slatkiš?




Comments

  1. Zadovoljna i prezadovoljna sam odgovorima,bila si bas brza ja sam tek posle tri dana odgovorila na izazov.I naravno da cu ti pomoci da nastavis sa blogovanjem.Sto znam ja znaces i ti,sto ne znam ja ti ces mi reci....Cmook.Pozdrav tebi i tvojoj porodici.Pazi da ne dobiju koji kg vise od tvojih savrsenih dzakonija.;)hi hi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

POSNA TROBOJNA OBLANDA

Dijanine kiflice

POSNA OBLANDA SA KEKSOM