Krekeri sa sirom

Krekeri sa sirom
Recept je predivan ja sam ga malo korigovala po ukusu !!!

200 g brašna Naše zrno T- 500
1 kašičica soli
½ praška za pecivo
½ kašičice mešavine bibera
½ kašičice seckanog svežeg ruzmarina (ja sam stavila origano)
60 g kačkavalja (edamer)(ili starog sira)
50 g putera/margarina
40 ml ulja
30 ml hladne vode


Način pripreme:


Brašno zajedno sa pecivom, solju i začinima dobro promešati. Zatim dodati puter, ulje, hladnu vodu i izrendani kačkavalj . Zamesiti testo pa ga rastanjiti na debljinu oko  3 mm. željenom modlicom vaditi razne oblike. Ako nemate modlicu nožem iseći na kockice ili po želji.
Poredjati keksiće u pleh i peći u pećnicu koju smo zagrejali na 200.C i čim keksiće stavimo u rernu smanjimo temperaturu na 180 C. ja sam ih pekla 15 min

Originalan recept :
 http://coolinarija.com/moj-favorit-krekeri-sa-sirom-i-ruzmarinom/?fbclid=IwAR3AlDgTasi6Qc71kjRv0LA2yYRyfBFhybp6-iSsfXNUOwagX5tdSlM14hg






Comments

Popular posts from this blog

POSNA TROBOJNA OBLANDA

Dijanine kiflice

POSNA OBLANDA SA KEKSOM